Weet iemand nog leuke app spelletjes voor op de iPod touch?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Ikzelf vind Froggy Jump een echte aanrader.
Het is een gratis app, en je kan er lang mee doen.
Ook kan je nieuwe levels vrijspelen en de "diamanten" verzamelen, zodat je kleding etc. kan kopen voor het speelpersonage.

Ook Tap Tap Revenge is leuk. Je krijgt bij elk level dat je stijgt nieuwe muziek, dus zo raak je nooit uitgespeeld.

En als je wat meer van puzzelen houdt is Chop Sushi! misschien ook nog wel iets voor jou. Een puzzelgame waarbij je de sushi in de goede richting moet bewegen zodat je wint van je tegenstander.
Het heeft mij al veel plezier opgeleverd.

Alle drie de spelletjes zijn gratis te downloaden.
Hopelijk heb je hier iets aan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.nitrome.com heeft feed me als ipod touch game. Een aanrader!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Angry bird super verslafend