ik zou graag trouwambtenaar worden, hoe kan ik dit worden?

Toegevoegd na 8 minuten:
In de regio noord-holland of zuid-holland. maar ook: heb je een bepaalde opleiding nodig?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Door te solliciteren!

Functie-eisen

Heb jij talent in het spreken in het openbaar?

* Ben je representatief en heb je uitstekende communicatieve vaardigheden;
* ben je bereid om alle door de wet genoemde verbintenissen te voltrekken;
* kan je een toespraak houden waarin aan de wensen van het paar tegemoet kan worden gekomen;
* heb je een brede maatschappelijke belangstelling en gevoel voor stijl;
* kan je communiceren met mensen van verschillende achtergronden en spreek je algemeen beschaafd Nederlands en minimaal één andere taal;
* heb je een klantgerichte instelling, humor en improvisatievermogen;
* ben je minimaal 18 jaar en bij voorkeur inwoner van de gemeente Leeuwarden;
* ben je flexibel inzetbaar?

Solliciteer dan op deze bijzondere functie en grijp je kans om jouw ambities waar te maken.