Wie kan mij helpen met het zoeken naar ipad apps?

Ik zoek een aantal apps voor de iPad waarbij je bepaalde voorwerpen moet zoeken tussen allerlei andere voorwerpen op een kaart.
Iets zoals piktureca.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Where's Wally! Is ook zoiets
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
SOM, empress hd, chrystal portal 2, moonfell wood, alice HD0,

Ze zijn inderdaad lastig te vinden. Je kunt in de appstore zoeken op hidden objects
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is Find It zoiets wat je bedoelt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon big fish games invoeren, dan krijg er een aantal. Waaronder Buckingham Palace en nog wat andere. Erg leuke games. Haunted Mansion is ook erg bijvoorbeeld.
Suc6 met je zoektocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Timegeeks is erg leuk!