Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik weten over welk thema ik mijn spreekbeurt kan houden

ik weet gewoon bijna nooit waarover ik mijn spreekbeurt over moet houden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
874

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt het doen over iets waar je heel enthousiast over bent, bijv. een sport of andere activiteit die je graag doet (paardrijden, schaken, skaten, strips). Het leukst is het dan als je iets kiest wat anderen niet zo goed weten. Dan luisteren ze het best. En dat is goed voor je cijfer/beoordeling! Als je het zelf leuk vind, zal je makkelijker vertellen, en ben je leuk om naar te kijken. Je ogen gaan dan stralen! Hoe zenuwachtig je ook bent1

En eh... ik denk te zien dat je er een beetje tegenop ziet. Zet hem op, het is zo voorbij. Als je iets kiest wat je zelf leuk vindt om te weten, is het voor jou ook leuker! Ook om het voor te bereiden. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geweldig dankjewel

Andere antwoorden (4)

Auto's
Games
Vliegtuigen
Ruimte/Sterren/Maan
Internet
Goeievraag.nl

noem maar op

Toegevoegd na 20 seconden:
een thema kiezen dat je erg leuk vind is het handigst =)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuke is dat je het over een eigen favoriet onderwerp kunt doen als dat tenminste de bedoeling is.

uit je profiel haal ik niet zoveel
voor meisjes
mode
parfum
of zoiets
jongens
helikopter of zoiets
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Ik heb de tv gekozen, gewoon de geschiedenis en welke tv's er zijn, en wat jij denkt over de toekomst ervan. Ik had een 8 :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet juist een onderwerp kiezen waar je niks van weet. Dan ga je op internet/ bib alles opzoeken en alles in een powerpoint zetten bijv

Electriciteit
Vulkanen
Gr.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding