Hoe zorg je ervoor dat je laptop beeldscherm niet half bewoont en bepoept word door muggen?

Want soms zitten er drie of vier tegelijk en dit is zwaar irritant!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Neem een schermbewaker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dat los je hiermee op Hilbert........!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk je beter de omgeving waar je met je laptop zit moet beschermen tegen de muggen
zet citroen kaarsen in je omgeving of indien je buiten zit hang doorzichtige boterhamen zakjes of diepvries zakjes met water op dat houd de muggen weg of spray zoals hierboven niet je scherm in maar jezelf zo houd je de muggen op afstand
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aangezien je uit Groningen komt, vermoed ik dat je vliegen bedoelt en geen "neefjes"?

Blijkbaar vinden ze je beeldscherm lekker. Ik denk daarom dat het tijd is om er eens een schoonmaakdoekje overheen te halen.

Toegevoegd na 12 minuten:
Vliegen houden trouwens niet van lavendel, dus je zou naast een lavendelplantje kunnen gaan zitten, of een beetje etherische olie van lavendel rondom je beeldscherm kunnen stippen. Moet je wel zelf van de geur houden, maar de meeste mensen vinden die wel lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor zover je er zelf óók last van hebt: ga zitten onder een klamboe!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou dan zou ik kijken dat je je huis mug vrij krijgt.

- plakstrippen
- horre
- heel effectief de muggenmepper
- muggenspray
- van die paarse lampjes waar ze dan op af komen die dan een schok geven geen idee hoe dat heet
- of citroen kaarsje moet ook helpen