Mn gezicht zit echt onder de mee-eters enzo, gebruik al inderm en benzoylperoxide.wat kanje nog meer doen ertegen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Gebruik de producten van SebaMed ClearFace, die werken verschrikkelijk goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lasertherapie. Kijk maar eens hier: http://www.zbcmulticare.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed schoon houden, weinig vet eten, en veel water drinken is de makkelijkste optie. werkte bij mij ook!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Reinigen is het allerbelangrijkste, in de ochtend èn voor je gaat slapen. Zorg dat het een mild product is gericht op je huidtype ZONDER alcohol.
Gebruik daarna een creme gericht op je huidtype die gericht is op het sluiten van je porien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je gebruikt goede producten...maar je moet de oorzaak aanpakken..
veel water drinken, dat werkt huidzuiverend,
stomen met kamille.
maar vooral vet eten vermijden, eet gezond, veel groene groenten, en ga eens een keer naar de schoonheidsspecialist.. ze verwijderd ze en geeft je goede adviezen om ze te voorkomen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mee-eters verdwijnen niet ineens op magische wijze wanneer je je 21e bereikt, maar met de juiste reinigingstechnieken kan je hen, ongeacht je leeftijd, laten verdwijnen. Het zit allemaal in hoe je je huid verzorgt... echt waar!

Zo ga je het aanpakken
Wanneer open poriën zich vullen met vet en worden blootgesteld aan de lucht, oxideert de olie en wordt zwart.

Zorg dat je zo gezond mogelijk eet als je maar kunt. Dat is heel belangrijk. Wanneer je veel junkfood eet, wordt je huid vetter en kunnen er enorm veel onzuiverheden verschijnen. Helaas, maar waar.

Net zo belangrijk is ook iedere dag je gezicht adequaat reinigen. Vuil en olie moeten echt iedere avond voor het slapen gaan van het gezicht verwijderd worden. Maar te vaak wassen is ook weer niet goed. Reinig je gezicht twee keer per dag, maar dan wel grondig.

Wat heel goed kan helpen is iedere nacht je kussensloop verwisselen. Olie kan op het kussen zitten waardoor het weer op je huid terecht kan komen. Hier moet je wel wat voor over hebben en voldoende kussenslopen op voorraad, maar als je heel veel last hebt van mee-eters is het zeker de moeite waard.

Een schoonheidsspecialiste kan heel gemakkelijk de mee-eters verwijderen. Ze heeft vaak maar een paar minuten nodig om de mee-eters te laten verdwijnen.

Besteed extra reinigingstijd aan de gedeelten die het ergst zijn bezaaid. De neus wordt vaak vergeten en dit is juist het gedeelte waar vaak de meeste mee-eters voorkomen.

Zorg dat de handdoek die je gebruikt schoon is. Een vuile handdoek wrijft simpelweg vuil en olie terug in je huid.

Gezichtssauna's kunnen vaak mee-eters goed losmaken, waardoor ze makkelijk te verwijderen zijn.

Wanneer je ze zelf wilt verwijderen, doe dit dan niet met je nagels rechtstreeks op de huid. Wikkel een stukje tissue om je nagels voordat je gaat knijpen. Tegenwoordig kun je ook in iedere drogist een speciaal hulpmiddeltje kopen, het zogenaamde comedonenlepeltje, waarmee de mee-eters zich gemakkelijk laten verwijderen. Dit beschadigt de omliggende huid nauwelijks, terwijl je met je nagels nogal eens wat schade kunnen aanrichten. Nog zo'n handig hulpmiddeltje zijn strips die mee-eters verwijderen. Ook verkrijgbaar bij iedere drogist.