Waarom geeft de weerkaart op mijn startpagina temperaturen van 17,5 tot 24 graden aan,terwijl het beduidend warmer is?

Toegevoegd na 16 minuten:
Zie net,dat de temperatuur,die in mijn woonplaats 21 graden zou zijn,weer naar de "normale"waarde van 29 graden is teruggekeerd. Waarschijnlik werd er pagina uit maart of April getoond.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

De temperatuur die op internet wordt aangegeven is altijd de schaduwtemperatuur. In de zon kan het vandaag inderdaad veel hoger oplopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De temperatuur die jij op je startpagina hebt staan is de algemene temperatuur over heel Nederland.
Op sommige plekken is het iets warmer op andere iets kouder.
Zo is het in Limburg altijd warmer is in Noord-Holland langs de kust.

Ik ben het eens met het antwoord van @Djimme, dat die temperaturen altijd gemeten worden in de schaduw.
Dus in je tuin op het zuiden in de zon is het altijd warmer.