Weet iemand hoe en waar je zo'n buis kan kopen waarin je 1 euro muntstukken gooien om te sparen?

Ongeveer de maat van een TL-Buis

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
4.2K

Antwoorden (5)

De Blokker had die dingen altijd en anders een kadoshop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gisteren nog gezien bij de blokker!
Bedoel je zoiets? http://www.kadoshop.nu/shop/fungifts/spaarpot/spaarbuis-voor-meisjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed gevonden , maar waarom dit een spaarbuis voor meisjes is is een beetje de vraag. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha, inderdaad, vreemd ja
Hierzo, zeker.
*102x spaarbuis van één meter lang
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die maat buis krijg je in elke doe het zelf zaak denk ik ! Voor te passen heb je wel de euro bijdehand , maak hem dicht met passende meubeldopjes (onderkant goed vastplakken) bovenkant met een scherp mesje een snede in de dop voor de eurootjes in de buis te kunnen doen , eventueel een paar beugels erbij voor hem ergens aan te kunnen bevestigen . Maar volgens mij kun je ze ook kant en klaar kopen bij Blokker of Hema !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Action. Je kan hier ook 50 cent munten in sparen. Of bij de Blokker.