Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

De ping applicatie op de bb,, ik hb vNdaag gehoord dat dezelfde applicAtie op de iphone komt en dat dit stond op iphoneclub

Maar kan nergens wat vinden.. Is dit echt zo? En zoja wanneer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
504

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Moet je teleurstellen want dat kan niet want ping is alleen voor blackberry want je moet met je blackberry daar bij hun site aanmeldeb
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of er een verschil is, maar ik heb een iPhone met daarop ping applicatie, dat is dat je gratis kan sms'en met een applicatie die pingchat heet toch? (of haal ik dingen door elkaar?)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is inderdaad zo dat deze appllicatie in een verslinkte versie (dus met minder mogelijkheden) zowel naar de Iphone gaat als naar de Android... Zover ik weet is dit nog in ontwikkeling! Dus hoe en wat en wanneer kan ik je niet zeggen! Helaas kan ik niet aangeven wat de bron is, maar ik heb het volgens mij op NU.nl gelezen of op Tweakers.net hopelijk heb ik je hiermee voldoende geholpen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Whatsapp kan je wel op zowel Blackberry, iPhone en Android gebruiken. Is praktisch hetzelfde als Pingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ping app is zowel beschikbaar op BB als op IPhone.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding