Door de foto heel klein af te laten drukken, op een formaat dat in een medaillon past.
Ga naar een goede fotowinkel en neem het medaillon mee, ze kunnen je daar helpen.
5 jaar geleden
plaats de foto in het "programma word" en druk dan op de foto en je zult zien dat en in elke hoek een stipje te voor schijn komt, klik op een van die stipjes en houd de muis ingedrukt en sleep naar het midden naar de foto. zo kan je zelf weten hoe groot je de foto exact wil, print hem dan uit en knip de foto vervolgens uit en plaats hem in de medaillon.