Hoe antwoord ik op vragen hier?

Zie nergens een veldje bij de vragen om te abtwoorden? haha

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Als je op een vraag klikt, staat er onder de uitleg een blauwe balk 'geef antwoord'. Als je daarop klikt, krijg je een antwoordruimte te zien. Daarin kun je je antwoord geven!

Succes en welkom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

de vragen zijn dan waarschijnlijk gesloten, anders taat er een geef antwoord knop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het blokje "geef antwoord"!

Toegevoegd na 1 minuut:
kleine correctie: het blokje "geef antwoord op deze vraag". Vind je onder het laatst gegeven antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie rode cirkels op het plaatje (ik had zin om mij uit te sloven :) ).

Welkom!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ , omdat je je zo uitgesloofd hebt...;-)