Ik zoek complottheorieën waar ik me in kan verdiepen. Weten jullie er nog een paar?

De meest bekende theorieën heb ik me al in verdiept natuurlijk (denk aan JFK, Illuminati, prinses diana etc.) maar ik vind het zo interessant altijd. Dus vroeg ik me af of jullie er nog een paar interessante weten!

Toegevoegd na 1 week:
Ik heb besloten geen beste antwoord te geven voor deze "vraag" aangezien jullie allemaal goeie inzendingen hebben ingestuurd! Ontzettend bedankt iedereen :D hier kan ik nog wel even mee vooruit! ;)

Weet jij het antwoord?

/2500

de dood van pim fortuin. Kan je ook over speculeren wie er nu echt achter de aanslag zat. Volkert zal het echt niet allemaal zelf bedacht hebben.

Philadelphia experiment. is een heel interessante cover-up UFOs(klassieker) Nazi's op antartica Zeitgeist[Religion](anti religie-theorie, niet kijken als je religieus bent) de beelden op paaseiland Oak Island Money Pit Toegevoegd na 6 minuten: Hollow Earth is Leuk, maar heel onwaarschijnlijk. Veel kijkplezier ^^ Toegevoegd na 34 minuten: het lag de hele tijd al op het puntje van mijn tong, maar ik hem hem gevonden! de moeder van alle complottheorieen: OLD WORLD SECRETS THE OMEGA PROJECT CODES hier een link van wat de auteur van het boek is overkomen nadat hij het had gepubliceerd:(ook een complot XD) http://cgi.rumormillnews.com/cgi-bin/forum.cgi?noframes;read=12558 deze complottheorie vat alles samen als een groot complot. op amazon kan je het boek kopen en op andere dergelijke sites. er is zelfs een waarschuwing voor gegeven om het te lezen. dit boek/theorie kan je leven op zijn kop zetten. er is zelfs al 2 keer zelfmoord gepleegd door mensen die dit boek hadden gelezen.

De olieramp in de golf van mexico.Die is met opzet opgeblazen.De bron geeft veel aanwijzingen.onderaan de pagina gaat het daarover. in 1995 is er een set kaarten op de markt gekomen.Veel van deze kaarten zijn al uitgekomen(9/11,de aanval op het pentagon,economische crisis)En nu ook de olieramp. Verder nog,die man die met kerst zijn schoen in de fik zette,1 week later hadden we bodyscans. De autobom in new york.De ''bewijzen'' die werden aangevoerd zijn net zo geloofwaardig als dat een pak boter harder is dan staal.Een zak koeienmest die rookt,een bos sleutel met namen die leiden naar zijn arrestatie op het vliegtuig binnen 48 uur.(CSI eat youre heart out) de FEMA kampen in amerika die door velen worden gezien als concentratiekampen.FEMA(Federal Emergency Management Agency)zegt dat het militaire oefenterreinen zijn maar dat is wel gek als je bedenkt dat de hekken onder stroom staan en naar binnen wijzen.Via martial law kan FEMA de autoriteit krijgen om grote groepen mensen daar zonder reden op te sluiten.olieramp+nog 2 maanden+oorkaanseizoen=massaevacuatie..) Het complottheorie dat er in 2012 dmv weersbeinvloeding en holografische technologieen een invasie van aliens word opgezet zodat de regering van amerika kan zeggen dat ze contact met ze hebben en dat het volk dus (nog meer)gaat doen wat ze zeggen. De dood van micheal jackson. De dood van Saddam Hoessein. De dood van 2pac. Toegevoegd na 21 minuten: Dit komt onder het filmpje te staan,ik wil gewoon nog even benadrukken dat deze kaarten in 1995(!) op de markt zijn gekomen...Alle kaarten zijn via google wel te bekijken.

De Bende van Nijvel is ook nog beschikbaar'

De dood van michael jackson Leeft hij nog of is hij echt dood ? Na al die bewijzen dat men zocht Beginnen sommigen te twijfelen

Ha, dat NieuwsgierigAagje; Misschien vormen de speculaties van Oscar Hammerseijn over de dood van Sjoerd Kooistra ook wel een leuke complottheorie.... Toegevoegd na 5 minuten: ....HammersTeijn, met een 't' dus....

Reptilians die zijn werkelijk te awesome om er niet in te geloven http://en.wikipedia.org/wiki/Reptilians Toegevoegd na 4 minuten: Panfluitindianen (straatartiesten) die gifpijltjes schieten Buren die de huisdieren uit hun straat van kant maken Dat de Holocaust nooit heeft plaatsgevonden Dat er nooit mensen op de maan zijn geweest Orbs

Een actuele complottheorie... FIFA en Blatter regelen wie er wereldkampioen voetbal moet worden.

Beatrix zorgt er persoonlijk voor dat PVV nooit aan de macht komt. En natuurlijk de Bilderberg bijeenkomsten, the Elders of Zion, 9/11 was een inside job, de buitenaardse wezens zijn al lang op aarde alleen willen ze niet gezien worden, Michael Jackson's dood is in scene gezet, hij leeft en heet nu Dave Dave en last but not least; Pim Fortuijn is niet alleen door Volkert beschoten maar door een persoon op het dak. Succes de komende maanden met uitpluizen!

wat te denken van de verspreiding van het aidsvirus in Afrika (dit heb ik uit de kranten)

De protocol van zion. http://www.solargeneral.com/library/protocollen-dutch-protocols-of-zion.pdf FIFI Illuminatie (Zonnen Aanbidders) http://il.youtube.com/watch?v=aST-AVLkSAY een docu The arrivals, een goede mind opener, deze film legt goed uit wat er nu deze wereld afgespeeld . een van de beste docu tot nu toe. veel plezier!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100