Is er een goede crème tegen puistjes en mee-eters? (voor mannen)

En waar te koop?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Clearasil,( ik weet niet hoe je het schrijft) Het is geen crème, maar werkt erg goed. Plastic flesje met een blauw/witte sticker erop.
Bij de kruidvat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Douglas heb je van douglas' eigen merk een goede gel die je 2x per dag op je gezigt moet smeren en er Dan met warm water af moet spoelen. Werkt goed en ruikt nog lekker ook.