Wat betekend het woord geboren? zie uitleg

ik was net op internet een enquete in aan het vullen en het waren vragen die je met ja of geboren moest beantwoorden
ja dat snap ik wel maar wat betekend geboren?

Toegevoegd na 30 minuten:
een voorbeeld zoals het er staat:
gebruik je dit product wel eens?

a: ja
b: geboren

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Ik zou denken dat ze daar mee bedoelen, dat je dat al vanaf je geboorte hebt. Iets anders zou ik echt niet kunnen verzinnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of je geboren bent,ja of nee..misschien is het als geintje bedoeld?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geboren betekent "gedragen", en is verwant met het Engels to bear, dat zelf geen deponens is en nog twee verschillende vormen kent (to be born "geboren worden"; to be borne "gedragen worden").
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lees de vraag eens goed
Ik kan me niet voorstellen,dat het woord geboren een antwoord kan geven op dat soort vragen.
Misschien een foutieve overzetting uit een andere taal?