Wat zijn de plannen met GV?

Ik weet dat jullie het een en ander geheim willen houden maar zelf wil ik eigenlijk wel wat meer weten voor ik hier eventueel actief word of me er echt voor inzet.

Dit zodat ik zeker weet dat het gedachtegoed achter de site in orde is.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Het beste antwoord

Een begrijpelijke vraag. Ik zal proberen duidelijkheid te geven over e.e.a.

ilse media is de grootste internet uitgever van Nederland, en met titels als startpagina.nl, nu.nl, web-log.nl, schoolbank.nl, etc etc (zie http://www.ilsemedia.nl/netwerk/ voor de hele lijst) verwachten we genoeg 'slagkracht' te hebben voor het groot maken van GV. Denk hierbij aan marketing mogelijkheden, samenwerkingen, integraties, etc.

Verder richten we ons alleen op Nederland, waardoor we websites maken welke gericht zijn op Nederlanders en de Nederlandse taal. GV zal voor consumenten overigens altijd gratis zijn en blijven.

Tenslotte kan ik je vertellen dat we al enige tijd bezig zijn met het ontwikkelen van deze applicatie, met als enige doel er een succesvol product van te maken. Op dit moment zijn onze pijlen nog gericht op het verbeteren en uitbreiden van de dienst, zodra de basis goed is zullen we ons op het bereik gaan richten. Het kan dus nog eventjes duren voordat de massa toestroomt, maar we willen van GV zeker geen verborgen dienst maken, hoe meer zielen, hoe meer vreugd en kennis!

Ik hoop je hiermee voldoende vertrouwen te hebben gegeven in de toekomst van GV. Mocht je meer willen weten, stuur dan even een berichtje via het contactformulier.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zeer goede en legitieme vraag.
Ik ben hier ook wel benieuwd naar.
Voorlopig kunnen de verjaagde Lycos IQ personen hier in ieder geval terecht om hun verslaving op peil te houden.
lol

Maar inderdaad.
Wie geeft de garantie dat dit anders gaat lopen dan LIQ?
Voordat wij hier straks weer uren en uren lopen te investeren...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat er een goed plan gemaakt is,anders wordt een site als deze niet opgezet.Als iedereen actief wordt en blijft,zal er met een goede inzet van de Users zeker iets goeds uitkomen.