zijn er mensen met apnormalen krachten?

ik heb wellis gehoord van mensen die magnetish zijn en dat soort dingen en een vrouw die een auto optilde door de adrealine omdat haar kind eronder lag.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Jazeker!
Er is zo'n freakshowmeneer die een ring door z'n voorhuid heeft en daar kilo's gewichten aan hangt. Mister Lifto, noemt hij zichzelf.
En fakirs die naalden door hun wangen heen steken. En een man die een lampje kan laten branden als hij dat in zijn neus steekt. En een man die nooit slaapt. En ook eentje die nooit eet.
Allemaal behoorlijk abnormaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als mensen heel boos zijn of heel ge-emotioneerd om wat voor een reden dan kan hun kracht wel toenemen. Toen ik eens heul boos was heb ik een verankerde tafel van de muur gerukt en alle schroeven waren losgeslagen. In mijn normale doen red ik dat echt niet...