Ik ken holdings zonder bestuur maar ze hebben wel altijd een directie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar zit altijd een directie een bestuur is niet strikt noodzakelijk dat ligt weer aan wat de onderneming heeft bepaald
ronron1212
13 jaar geleden
Er is altijd een bestuur. Vaak wordt het bestuur gevormd door de directie, maar het kan bijvoorbeeld ook een raad van bestuur zijn. Bestuur en directie zijn twee begrippen van een ander abstractieniveau.