0900 nummer gebeld, verbinding open laten staan of niet?

Heb me ingelogd op een 0900 nr. Om 00:30 hoor ik mijn telefoon toeteren (snel achter elkaar, leek als beeindigen gesprek toon oid). Ik zie iets staan van een vier en druk uit. In paniek denk ik dat ik vier uur lang een 0900 nr heb gebeld (kan dat niet terug zien op ziggo telefoon).

Achteraf nagaand kan dat niet omdat ik om 20:30 uur nog in de trein zat. Ook die toeter lijkt als beeindigen van gesprek. Maar anderszijds leek er wel een open verbinding te zijn, maar dan kan het dus nooit meer dan 3 uur oid zijn.

Denken jullie dat ik een rekening van een paar honderd euro krijg? Of zal het mee gaan vallen. Tsja anders eigen schuld dikke bult.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt maandag ook even bellen met Ziggo, dat kunnen zij nazien.

Antwoorden (1)

Volgens mij is het maximale bedrag voor een 0900 nummer 27.50 maar dat weet ik niet zeker...