Wat zou je doen met een miljoen pingpongballen?

Deze vraag kwam ik ergens tegen en vond hem wel leuk.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
7.1K

Antwoorden (17)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omtoveren in schildpadeieren, en op Zakynthos op het strand leggen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Veel pingpongen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja leuk deze stel ik altijd in sollicitatiegesprekken. dus ik weet het leukste antwoord al ;-) stuk voor stuk verven in allerlei kleuren..en tegen een heeeel groot wil vel gooien..meesterlijk kunstwerk wordt dat...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dit soort vragen wordt gesteld in sollicitatiegesprekken om te kijken hoe snel een sollicitant reageerd en om te kijken in hoeverre deze fantasie heeft, vele andere gestelde vragen zijn:Beschrijf jezelf in één woord.’ ‘Hoeveel vliegtuigen zijn er in de hele wereld?’ ‘Als ik je partner opbel, wat zou hij of zij over je zeggen?’ ‘Vertel eens een mop.’ Dat soort dingen.. heeft niets met de functie te maken waarop ze solliciteren. maar toch leuk om te kijken wat iemand zegt...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hahaha ik zou dan echt denken waarom stelt die vent/ die vrouw dat??? ;D
in een grote openbare fontein gooien
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er in zwemmen. Maar ja ik ben wat te oud voor de ballenbak. Dus direct daarna doneren aan de NTTB.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
gebruiken om schepen mee boven water te halen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Schilderen met de mooiste kleuren rood. In twee zagen en dan heb je TWEE miljoen neuzen voor Clowns.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
met recht het leukste antwoord ;-) +1 voor jou!!
Kado doen aan de Tafeltennisbond...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
doneren naar Afrika (hebben zij ook wat te doen)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
waar halen ze de batjes vandaan
liefhebbers zoeken, om er zo snel als mogelijk vanaf te komen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een tafeltennistoernooi organiseren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zoals andere ook al zeiden wordt dit vaker gebruikt in een sollicitatiegesprek. Het ligt er vervolgens aan voor welke baan je solliciteert.

Wil je in de sales dan zal je snel een creatief plan moeten bedenken hoe je ze kan verkopen. Bijvoorbeeld verdelen in pakketjes van 10 en voor een euro verkopen, of lootjes verkopen dat mensen ze kunnen winnen etc om maar zoveel mogelijk geld binnen te halen. Solliciteer je voor iets anders, bijvoorbeeld voor een functie in PR dan laat je overal het logo opzetten en deel je die zoveel mogelijk uit.

Wat ik er mee zou doen? zou ze proberen te verkopen aan een pingpongballen fabrikant en het geld op me bankrekening zetten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Pingpongen totdat ik net zoveel weeg als een pingpongbal.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een heel grote bingomachine mee bouwen.