waar kan je blauwe haarverf kopen

waar kan je blauwe haarverf kopen die je weer uit je haar kan wassen? en die uit licht blond haar gaat. ik heb het wel gezien op internetsites maar dat wil ik niet. weet iemand misschien een winkel waar je dat kan kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Misschien bij een fopwinkel zoals de Jolly Joker?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt bij de Etos blauwe gel.

Dit is -matige- gel, maar maakt je haar duidelijk blauw.
Vooral bij lichtblond haar zal het erg opvallen!

Ik heb het zelf ook gebruikt (ik heb blond haar) en mijn mening is dat er wel redelijk veel in moet wil je het zien.

Je hebt 'm ook in felroze;).
Het zit in een kinderlijke verpakking. Zie toevoeging.

Toegevoegd na 1 minuut:
En het kost maar €1.99! Je doet er overigens rond de 10 haarstijlingen mee, uit ervaring.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Asjeblieft. Ik kwam vanmiddag toevallig langs de Etos en heb een kijkje genomen, ze hadden hem n
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet op voorraad.