Welke goede doelen zitten er in Zwolle?

Met de klas kunnen we geld winnen voor een goed doel, weet iemand een klein niet commercieel goed doel in Zwolle?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
2K

Het beste antwoord

het dierenasiel!
nog even en het stroomt weer vol daar.
14 jaar geleden
paulus811
14 jaar geleden
Heel goed Rieneke, zou ook mijn antwoord zijn.

Andere antwoorden (8)

Dierenopvang, kinderboerderij, jeugdhonk... als je even dit als inspiratie neemt, vind je er vanzelf nog meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
plaatselijke verslavingszorg, plaatselijke GGD, lokale instelling voor bijv. gehandicaptenzorg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kinder weeshuis Kinderr afd ziekenhuis
Bejaarde verzorgings huis voor dementen enz enz
Voetselbank
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het leger des heils zit ook in Zwolle, vlakbij Windesheim Campus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de Assendorperstraat tussen de Action en Koetsier zit een goede doelen "post" daar zijn erg veel goede doelen te vinden en de mensen daar kunnen je direct verder helpen, ben er zelf al diverse keren voor school geweest en altijd met veel info naar huis gegaan.

Zijn volgens mij gewoon tijdens kantooruren geopend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
fc zwolle de voetbalclub heeft hard geld nodig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De dierenambulance
14 jaar geleden
Red een Kind.

Red een Kind ondersteunt kansarme kinderen en jongeren in Azië en Afrika. Ze zorgen dat kinderen naar school kunnen, bouwen scholen en zorgen voor goede levensomstandigheden.

Het is leuk omdat kinderen geld geven aan kinderen in een ander deel van de wereld die het moeilijk hebben.

www.redeenkind.nl