Is schrijven in de lucht ong hetzelfde als schrijven op papier?

Ik bedoel met zo'n 3d pen

2 jaar geleden
in: Overig
1.7K
Amadea
2 jaar geleden
Nee. Luchtgitaar spelen levert toch geen muziek op?
TurfGraver
2 jaar geleden
Hoe zie je dat voor je?
Dat de letters in de lucht blijven zweven?

Het beste antwoord

Ja. Met 3D-pennen schrijf je niet in de lucht, maar op bijvoorbeeld karton:
• Beginners kunnen het beste beginnen met karton. Het plakt goed en is goedkoop.
• Het beste oppervlak voor experts en mensen met meer ervaring is een gelijmd transparant gelamineerd vel, net zoals dat wordt gebruikt door 3D-printers.
• Normaal printerpapier en vetvrij papier worden niet aanbevolen.

Driedimensionale pennen kunnen in je hand worden gehouden op vrijwel dezelfde manier als een Waterman-vulpen.
Het gebruik van 3D-pennen is vergelijkbaar met dat van gewone pennen. Zorg er wel voor dat je de pen stevig vasthoudt.
SimonV
2 jaar geleden
Amadea
2 jaar geleden
Maar volgens mij wil vraagsteller weten of het bij in de lucht schrijven hetzelfde resultaat geeft als bij op papier of karton schrijven.