hoe komt het dat als ik brownies bak ze altyd zacht zijn van binne ??

het zijn wel space brownies haha

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Ik ben niet anders gewend dan dat ze altijd zachter zijn van binnen ( ook als je ze koopt ) en volgens mij hoort het ook.
Alleen moet je wel het verschil in de gaten houden tussen zacht en niet gaar, want als ze niet gaar zijn, kunnen ze misschien verkeerd vallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Brownies horen van binnen zacht te zijn, anders is het gewoon een chocoladecakeje