Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb sinds eergister een beugel maar wanneer gaat die pijn over?

Wanneer is mijn pijn over? ik heb 4 kiezen eruit en hoelang duurt het tot dat die over is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
737

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

het is letterlijk even doorbijten, in mijn geval was het destijds de eerste dag het ergst de dagen erna werd het langzaam minder. na een paardagen is het nare gevoel grotendeels weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De pijn kan een tijdje duren. Bij mij duurde het, vroegah toen ik net een beugel had, ongeveer een weekje. Toen was de druk er vanaf.
Neem tussendoor een pijnstiller en eet voorzichtig. Maar ondanks de pijn, vergeet niet te eten!

Succes! Het is voor een goed doel!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook nog je kiezen er uit tegelijk, wat zul je je effe rot voelen! De pijn van de kiezen zal na 'n dag of 4 over zijn, en die van de beugel zelf ook ongeveer na 4 dagen tot 'n week, als ik mijn beugelende dochter mag geloven. Even (zachtjes) doorbijten, het wordt prachtig!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eergister, zeg je : ik denk, dat vandaag je rotste dag was...Morgen zal je het nog erg voelen als je eet, maar voor de rest is het dan meer een 'zeurend' gevoel dan echt pijn.
Bij mij zijn er destijds 2 kiezen uitgepeuterd : eerst de melkkiezen getrokken, en daarna de 'echte' uit de kaak gebikt....was geen feest, maar dag 2 was het vervelendst.
Sterkte met je bekkie, en verheug je op je prachtige 'smile'!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een beetje verschillend, ik heb zelf de 2de en 3de dag heel naar gevonden, en pas 2 weken later voelde het niet meer als pijn. Het leek wel alsof het daarna een 'lekkere' pijn werd.
Met een lekkere pijn bedoel ik zoiets als de druk op een blauwe plek, of langs een ontstoken wondje.
En met die kiezen eruit kan het best nog even duren, want je kaakbeen gaat er een beetje door 'bewegen'.
Veel sterkte ermee! Ik weet uit ervaring dat het de pijn zeker waard is!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De pijn van mijn beugel duurde bij mij wel 7 dagen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding