Wat is het maximum dat je moet betalen per ontvangen bericht bij een sms-dienst?

Zou je bijvoorbeeld goederen, ik noem een bankstel, kunnen betalen met het versturen van een sms of zitten daar wettelijke bezwaren aan?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.8K

Het beste antwoord

In Nederland zijn de maximale kosten voor het ontvangen een sms 1,50 euro. In belgie maximaal 2,00 euro.

Daarom wijken steeds meer Nederlandse bedrijven uit naar het buitenland omdat het vanuit nederland ook mogelijk is om vanuit het buitenland betaalde sms berichten te ontvangen tegen hoge kosten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

heel varieerend, bedoel je een "normale"sms die je onderling verstuurd tussen vrienden en kennissen of een sms die je ontvangt bij afname van een dienst. De laatst variëren erg, ligt er natuurlijk aan wat voor dienst je afneemt
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zag net op TV een ringtone dienst die 3 Euro per ringtone rekent. Je zit meteen aan een abonnementje vast van 3 ringtones per week. Veel geld voor een vaag deuntje...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De provider die het geldt int, verdient ook meer bij een hoger bedrag. Daarom is betalen per SMS niet interessant voor de aanbieder, wel voor de Vodafone's en KPN's.