Hoi allemaal,,ik heb een dringende vraag een meisje bij mij op school kijkt echt heel veel naar mij zou ze mij leuk vinden of niet?

Eigenlijk vind ik haar best wel leuk... we hebben nooit een echt gesprek gehad alleen op hyves.
als ik haar op de gangen tegen komt kijkt ze me ook aan en dat duurt al bijna anderhalf jaar...

wat moet ik doenn???

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gast, als dit al anderhalf jaar duurt, waarom is het nu dan dringend?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Examenperiode staat weer (bijna) voor de deur '-)

Het beste antwoord

kijk gewoon brutaal terug. laat de blik niet voor haar los. ze zal in de gaten krijgen dat je het in de gaten hebt. of ze dat wil, kun je vaak aan haar reactie zien. als jij haar leuk vindt, praat eens met haar, het hoeft niet intiem te zijn. als ze je echt leuk vindt, zal zij de eerste zijn die als eerste over intiemere onderwerpen. dan weet je het zeker. je kunt het ook aan haar zien. als je met haar praat, is ze vaak gespannen en zit ze met haar haar of pen etc te prullen. is ze een party- type, een gewaagde meid, zal ze jou net zo lang aankijken als jij haar. is ze verlegen of een beetje close met haar vrienden en praat ze niet zo met anderen, zal ze af en toe haar ogen neerslaan het gesprek zo kort mogelijk te houden. (bij het laatste kan het ook zijn dat ze je niet ziet zitten, maar als ze je zo vaak aankijkt, is daar weinig kans op.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je trefwoord alleen is al treffend.
Het is waarschijnlijk dat ze je leuk vindt, of misschien wel diegene naast wie jij loopt.
Indien dit eerste het geval is, ga een gesprek aan, is persoonlijk, sociaal, en niet afstandelijk zoals Hyves.
Daarna vraag je haar MSN indien het bevalt, als zij hem geeft bevalt het haar waarschijnlijk ook.
Dan praat je op MSN wel verder, en uiteindelijk spreek je wel een keer buiten school af.
Uiteindelijk loopt het vanzelf wel los, wees niet bang.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zeg een keer hoi tegen haar en kijk hoe ze reageert en vraag eens een keer hoe haar weekend was en begin af en toe een klein praatje en vanzelf merk je wel of ze jou ook leuk vind en je kunt altijd nog haar vriendinnen uithoren of een vriend van je op haar af sturen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga gewoon op haar af en zeg wat je bemerkt heb.
Als je haar leuk vind tenminste.
Waarom dralen, of er omheen draaien, dat doen ze in de politiek maar. Open en eerlijk zijn.

Dit schort er vaak aan in het leven!
Krijg je de kous op de kop, jammer dan toch?

Maar waarom zou het niet gewoon goed gaan?
Doe het gewoon, en doe er verder niet moeilijk over, het houdt je bezig, anders zou je deze vraag niet stellen toch?
Succes. ( en, doen he)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stap gewoon op het meisje af en vraag aan haar waarom ze zo vaak naar je kijkt.Per slot van rekening is anderhalf wel erg lang om geen actie te ondernemen. Succes.