Hoe word ik grappig op school?

Dus op school, niet op feestjes enzo.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.4K

Het beste antwoord

Kijk het af in series zoals op bijvoorbeeld Comedy Central. Dan kom je automatisch ook een beetje in dat soort denkwijze terecht waardoor je makkelijker grappiger kan zijn.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik geloof trouwens best dat je kan leren grappiger te zijn in plaats van dat je karakter vastligt en dat je het daar mee moet doen zoals andere reacties vertellen. Karakter is niet iets dat voor altijd vastligt en onveranderbaar is zoals je vingerafdruk. Je kan je karakter veranderen positief en negatief. En daar kan je zelf verantwoordelijkheid voor nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed antwoord +

Andere antwoorden (5)

dat word je volgens mij niet echt, dat ben je. Als je gewoon jezelf bent kom je al een heel eind. Je moet je nooit als iemand anders voor doen om in de smaak te vallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon door jezelf te zijn en te blijven. Ieder mens heeft zijn eigen humor en er zijn altijd mensen die je leuk vinden zonder dat je gemaakt gaat doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan me niet voorstellen dat je niet af en toe grappig bent. Vaak is het een kwestie van iemand tegen komen met dezelfde humor als jij. Ik ken mensen die grappig proberen te zijn, maar die ik absoluut niet grappig vind. Ze hebben gewoon een ander soort humor dan ik.
Grappig zijn is ook nog een kwestie van goede timing en verbaal wat sterker worden. Dus op het juiste moment iets grappigs zeggen, zonder dat je iemand kwetst of grappig proberen te zijn over de rug van een ander.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Noteer een week lang wat er herhaaldelijk gebeurt in de les en de pauzes en bedenk daar thuis grapjes over.. schrijf ze op hulpbriefjes...maak grappige woordspelingen op leraarnam-en.. bereid elke dag een mop voor..wees de lestekst voor door voorbarige vragen te kunnen stellen..neem n wekker mee, en andere lollige attributen, draag n keer n hoofddoekje, bewaar McDonald's verpakkingen en gebruik ze in de pauze.. laat je fantasie werken..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat het antwoord heel moeilijk door anderen te geven is, WAT VIND JIJ zelf grappig op school dan?

Iemand die een hele zeikerige opmerking over een leraar maakt, (en waarover iedereen in ee deuk ligt) of iemand die in de pauze altijd goede moppen weet te vertellen?

Heel verschillende soorten humor en degene die het tweede leuk vinden, vinden niet noodzakelijk het eerste leuk.

Kijk dus wat voor jou humor is en oefen in gedachten eens wat jij zou kunnen zeggen in zo'n geval, en daarna gewoon proberen