Hoeveel procent van het in Nederland gebruikte papier, gaat op aan de telefoongids?

Ik kan me herinneren dat ik het eens heb gelezen, maar ik kan het nu zo'n 1, 2, 3 niet terugvinden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Nederland produceert 4 miljard ton papier en karton per jaar. Daarvan is naar schatting zo'n 6.5 miljoen aan telefoongidsen. Dat betekend dat naar schatting zo'n 1.65 procent van ons papier de telefoongids is.

Toegevoegd na 7 minuten:
Sorry ik werd er net op geattendeerd dat ik een kommafout heb gemaakt. Het moet 0.165 procent zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zit er een nulletje naast met je berekening. Dit is 0.165% van het totaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je hebt gelijk schijnbaar iets verkeerd ingetikt op me rekenmachine.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Produceert Nedrland echt 4 miljard ton per jaar? dat lijkt me rijkelijk veel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In 1999 was het 3,3 MILJOEN ton! Zal het dan zo'n grote vlucht genomen hebben,dat het nu 4 miljard is, of nog een tikfoutje?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Anne?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is kilo in de berekening klopt het wel.