kerst voor aleenstaande.Wie heb er een leuk iedee (voor niet al te veel geld ) ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

HOME ALONE!!!

gewoon thuis alles leuk versieren zodat er een kerstsfeer ontstaat , en dan zoek je een lekker kerstrecept.

en dan savond`s lekker op de bank met een deken een humor film kijken , zoals home alone :)
lekkere snacks erbij en klaar ben je.

( het is maar kerst, en niet verplicht om het 100 jaar achter elkaar te vieren. )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Samen met een stel vrienden samen koken. Neem elk een ´gang´van het eten voor rekening.

Goed en lekker koken hoeft niet duur te zijn om wel heel lekker te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon lekker familie of vrienden opzoeken, samen eten, lachen, spelletjes doen, film kijken, wandelen...

En anders lekker naar de kroeg, om een leuke date te scoren, zodat je volgend jaar met kerst geen vrijgezel meer bent...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker met een dekentje op de bank genieten van TV films, er zijn altijd veel kerstfilms en andere goeie films rond de kerstdagen, met misschien wat lekkere hapjes (van een goedkope supermarkt) op schoot, lijkt me best gezellig zelfs alleen.