ik heb een broer die woensdag 14 jaar wordt en ik weet niet wat ik hem kan kopen voor zijn verjaardag, heeft iemand een idee?

hij speelt een hele dag spelletjes op zijn laptop, wij zijn dit beu en willen hem geen spelletjes / games geven

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

leesboeken, een voetbal, een step, een skateboard, een bouwpakket, kaartjes voor de bioscoop, een belevenis....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Dan geef je hem een spelletje in een doos die je samen met de hele familie kunt doen. B.v. Monopoly of Risk.
Heeft hij toch een spelletje en kunnen jullie mee doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Abonnement op het zwembad?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
condooms, haha

Toegevoegd na 26 seconden:
doet hij ook eens wat anders dan spellen spelen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, dat kreeg ik ook van me zus hoor...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
toen je 14 werd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jij bent raar
Een zaklamp en een zak snoep.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn neef vond een gitaar geweldig en die heeft hij rond die leeftijd gehad en nu nog.
Andere neef een camera, dol op fotograferen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een CD of een leuke DVD.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar bij een DVD heeft ie weer zn ogen op een beeldscherm hangen.
Een skateboard, een DVD, als hij veel naar muziek luistert een itunes prepaid kaart, een gitaar, een camera,mp3 speler,...

De meeste dingen zijn hierboven al vernoemd, maar geef hem geen boek tenzij hij graag leest, of ook geen monopoly of zo tenzij jullie vaak familie avonden doen waar je veel zulke spelletjes doet.

Want boeken, bordspellen enzo vond ik altijd enorm saai op die leeftijd ( en vind ik nu nog altijd saai) ik las het boek 20 pagina's en dan verdween het ergens in mijn kamer, zelfde geld voor bordspellen daar speelde ik 1 keer mee en dan verdween het in m'n kamer. Dat is weg gesmeten geld!

Je kan het best het gewoon vragen aan je broer, hij is oud genoeg om op voorrand al te weten wat hij krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als hem wat meer van de kamer wilt hebben geef je hem met een aantal mensen een proeflidmaatschap van een sportschool, of iets anders sportiefs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-Aftershave
-Dvd's
-Muziek waar hij van houd
-Iets in de trant van zijn hobby (naast gamen)
-Een mooi boek(en)
-Een tijdschrift
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
afhankelijk van budget en wat-ie leuk vindt, zou ik bijvoorbeeld denken aan:
- een fotocamera of videocamera (voor youtube snapshots)
- een tijdschrift over gamen (zolang hij erin zit te lezen zit-ie in ieder geval niet te gamen)
- een mok, kussensloop of iets dergelijks met een opdruk van z'n gamehelden (je kunt dat meestal bij een kopieerzaak laten opdrukken)
- douchegel en deo van axe.
- stripboek met cartoons, bijv. fokke en sukke
- een huisdier
- een bon voor gratis ijsjes (of iets anders wat hij lekker vindt)
- een dagje naar een pretpark naar keuze
- iets hips voor in z'n kamer (bijvoorbeeld een ledlamp met verschillende kleuren, op www.ledjewel.nl staan er een aantal)

maargoed, misschien de meeste van deze wat te duur zijn?

ben benieuwd wat het geworden is... kun je dat eigenlijk ook ergens posten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een boekenbon die na 2 maanden verloopt. Dan zal hij wel een boek moeten halen anders is het zonde van zijn geld. Hij zal zelf iets kiezen wat bij hem in de smaak valt, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een mooie voetbal ik wist nog dat ik rond die tijd veel tijd had om lekker te voetballen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sokken of bjorn borg ondergoed, altijd goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Primera kun je cadeaukaarten kopen,deze kaarten kun je met elk bedrag laten opwaarderen zodat je broer een soort pinpasje krijgt met geld erop.
Met dat pasje kan hij in vele winkels iets kopen...je kunt bij Primera ook zo`n pasje kopen en op laten waarderen en er dan een enveloppe bij nemen met een bepaalde winkel...bijvoorbeeld V&D...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geef hem een treinkaartje naar
een leuke stad ..
dan is ie de deur uit en een boekje over de bezienswaardigheden , wel een hippe stad ..zoals antwerpen , amsterdam, utrecht etc..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een jongen van veertien zou ik gewoon geld geven ;dan kan hij zelf eventueel een en ander bij elkaar leggen en er iets leuks van kopen (ook al is het een spelletje, het is tenslotte ZIJN verjaardag). Proberen een statement te maken door iets te geven dat hem vermoedelijk totaal niet boeit is misschien leuk voor een andere keer, maar niet echt een leuk verjaardagskado natuurlijk. Uiteraard kun je het geld wel een beetje ludiek verpakken.

En als het inderdaad een binnenzitter is en het budget is groot genoeg (ik weet niet of het uit je eigen zak moet komen of dat het een familie-project is), is het wellicht een idee een 'ervaring' te kopen (er zijn allerlei bonnen verkrijgbaar voor dagjes uit en korte vakanties of pretparken ed die hij vast wel leuk vind met vrienden of familie). Maar dat zijn vaak wel dure grapjes.