Wie is dit?

Dit plaatje kwam ik ergens tegen en het komt me heel bekend voor, dacht eerst dat het Stalin of Chroetsjov, Freud of Nietsche was. Maar die zijn het niet. Me al een ongeluk gezocht, maar nog nergens kunnen vinden wie dit heerschap is.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Antwoorden (7)

Hij heeft wel iets weg van Nikola Tesla, maar of het hem is kan ik niet met zekerheid zeggen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zou het Keizer Wilhelm II niet kunnen zijn? Hij heeft asiel in Nederland gekregen en verbleef in Huis Doorn.

Toegevoegd op 23-04-2009 12:44:02
zie deze foto:
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Gast;

Ik meen er William Frederick Cody, beter bekend als Buffalo Bill in te herkennen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kun je even de link sturen waar je die foto vandaan hebt. Het ligt op het puntje van m'n tong.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zie inderdaad ook veel gelijkenis tussen Buffalo Bill en die foto.
kijk zelf maar: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/archive/3/35/20070226010505!Cody-Buffalo-Bill-LOC.jpg
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is volgens mij i.d.d. Buffalo Bill

Toegevoegd op 23-04-2009 12:05:14
Of toch niet .. hij lijkt er wel erg op :-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens een collega van mij grote kans dat het Tsjaikovski
(componist) is