Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om naar een huistelefoon te smsen?

vanaf mobiel naar huistelefoon

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
6.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het wel eens per ongeluk gedaan. Dan blijkt ineens dat een heel enthousiast sms'je toch wat van zijn lading verliest als een computer hem opleest: "Ik. Ben. Aangenomen."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, ik wilde het eigenlijk ook meer doen omdat ik het mobiele nummer niet wist waar ik heen moest smsen. Maar nu ben ik zo slim dat ik geen mobiel bij me heb :S

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Ja, dat kan, dan wordt het sms'je voorgelezen door een geautomatiseerd systeem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, je bericht wordt dan ingesproken. Dus geen afkortingen gebruiken dan wordt dat deel gespeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat is mogelijk. Je kunt gewoon smsen net als bij een normale sms en typt gewoon het huistelefoonnummer in. Bij degene met de huistelefoon zal de telefoon gaan en als die opneemt, zal die te horen krijgen dat hij een sms gekregene heeft en dan word hij door een computer voorgelezen, dus denk er wel aan dat je gewone woorden gaat gebruiken, geen gekke afkortingen, anders word het een beetje lastig te ontcijferen denk ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
dat is cool, dat ga ik eens proberen :D
Ja dat kan, er zijn telefoons die ook smsjes als berichten ontvangen. Bij anderen telefoons wordt het met spraak overgebracht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat kan zeker. maar dan moet je wel een geschikt vaste lijn toestel hebben. b.v. veel nieuwere types "gigaset" hebben die mogelijkheid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding