Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Een (vriend) neemt na 3 jaar weer kontakt met je op na een vlinke ruzie 3 jaar geleden wat nu te doen ?

p.s eg een vlinke ruzie he hij heb je vlink gekwets

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
774
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
''vlinke''..LOL ;-)
itsme
14 jaar geleden
vlinke .. LOI ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leidse Onderwijsinstellingen Itsme? Maar inderdaad, consequent 'vlinke' en dan nog 'heb je vlink gekwets' Dat is allemaal nog tot daar aan toe, ik vind niet dat deze vraag hier thuishoort, we kennen de vraagsteller niet, hoe kunnen we hier nu met goed fatsoen antwoord op geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOi? als in die cursus? ;-)
itsme
14 jaar geleden
lijkt me inderdaad een goed idee om samen een cursus te doen.
:-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ontvang hem als je dat wil... Wellicht heeft hij wat bijgeleerd in de tussentijd, en dat moet je toch horen even... Is het de moeite waard, dan hoor hem langer uit en als dat niet zo is, dan weet je zelf wel wat je moet doen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik zou hem uitnodigen om samen even een beker thee te gaan drinken en het goed uit te praten. Er moet tenslotte een moment zijn dat je elkaar weer kunt vergeven.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan wel een vlinke beker thee toch zeker?
itsme
14 jaar geleden
een theebeker!! met bijbehorende therapeut!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
theerapeut
Als hij je flink gekwetst heeft en jij voelt dat nog steeds, zou ik eerst een gesprek aangaan met je vriend om dit uit te praten, als je tenminste zélf behoefte hebt aan contact.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als hij bereid is zijn excuses aan te bieden, zou ik het uitpraten en het misschien wel te vergeten (dat ligt aan de ernst van de situatie). Het is tenslotte drie jaar terug.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij is ondertussen 3 jaar ouder en hopenlijk wijzer geworden en waarschijnlijk heeft het hem al die jaren dwars gezeten.Geef hem een kans om het goed te maken.Dat wil niet zeggen dat je de contacten weer moet aanhalen als je daar geen zin in hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar moet je dan toch een flinke dosis moed voor hebben, om het uit te willen praten.
Ik zou het zeer zeker een kans geven, luister wat hij te vertellen heeft, zonder te onderbreken.
Probeer er niet een 'welles, nietes' spelletje van te maken.
Hij neemt niet voor niks contact met je op na drie jaar, zoiets zou ik zeker kunnen waarderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het heel moedig van hem om toch weer contact met je op te nemen. Ik vind ook dat je hem de kans moet geven om uit te leggen wat er toen is misgegaan.
Misschien zie jij hem niet meer als vriend, maar dan heb je wel de kans om samen alles voorgoed uit te praten, en dat is een heleboel waard.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding