Hoe komt het dat je nadat je een verschrikkelijke slaap had.. en je blijft gewoon wakker.. je daarna weer ineens heel fit kunt zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Dat komt doordat je energie veranderd is... Je hebt momenten van gaan slapen en als dat er is, dan moet je daaraan gehoorzamen, je kunt bijna niet anders, maar dan is die tijd voorbij, je bent met heel andere dingen bezig gegaan, dan kan het zijn dat de slaap gewoon opzij gezet wordt en niet meer daar is...

Maar het is niet alleen met slapen zo, maar ook met seks en ook met plassen of poepen, daar is ook een tijd voor en als je die laat verlopen (dan zeg ik het maar simpelweg maar even zo) dan is het over en dan is het naar de achtergrond gedrongen en dan hoeft het OP DIT MOMENT weer even niet... De slaap komt toch weer terug, de seks komt toch weer terug, dat poepen of plassen komt toch weer terug, maar nu nog even niet...

Zo gaat dat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 dan ga ik nu toch maar mijn mandje in..wachten tot de slaap weer terug komt;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die komt, dat weet ik zeker...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ROFL...

Andere antwoorden (2)

Je bent dan over je slaap heen. Je interne slaap-knopje heb je omgezet naar wakker blijven door niet te gaan slapen dus je lichaam maakt een soort endorfine aan waardoor je er weer tegen aan kunt en je kracht krijgt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk dat het terug te voeren is op de evolutietheorie.
Als je vroeger om één of andere reden geen tijd had om te slapen moest je evengoed goed met je hoofd erbij zijn om te kunnen overleven. De mensen toen die dit niet konden hebben zijn vroeg gestorven en hebben zich dus niet kunnen voortplanten. De mensen die dit wel konden leefden langer en hebben deze genen dus kunnen doorgeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt wel, maar je legt niet uit hoe... toch +1