voor jouw tien anderen zei me baas... kan je nagaan hoe goed ik ben in me functie :-) klopt dat ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Pluimpje Je werkt voor 10....uitslover :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Omkeert ook. Zeg maar tegen je baas. Voor jouw 10 anderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk overdrijft je baas een beetje, maar even waarschijnlijk is hij niet tevreden over de manier waarop je je van je taak kwijt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat betekent dat als hij jou wegstuurt, hij makkelijk 10 vervangers kan vinden.

Toegevoegd na 2 minuten:
En met vier taalfouten in één vraag begrijp ik die baas wel een beetje...
paulus811
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 lol
om maar eerlijk te zijn: er zijn sowieso met gemak 10 anderen voor jou te vinden die de functie kunnen vervullen; jij bent echt niet uniek of een uitblinker!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha!
Je kan het inderdaad van 2 kanten bekijken en zoals je de vraag stel lijkt t me dat je net zo'n optimist als ik ben!;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik begrijp niet waarom iemand hier een -1 voor geeft.
van mij +1 (voor je optimisme en humor)
Nee dat klopt niet zo erg. Maar als je een meningsverschil met hem/haar kan oplossen met deze humor, en het slaat ook nog aan bij hem, dan heb je geluk en een leuke chef.

overigens... een hond heeft een baas, een mens niet.
14 jaar geleden
Voor het geweldige loon dat jij krijgt kan hij 10 anderen betalen!
Ik zou er nooit weg gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind hem zeer positief bekeken ,maar helaas heeft Paulus gelijk .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat wordt nogal eens gezegd als je dreigt met weggaan mocht hij je geen loonsverhoging geven. De baas geeft je fijntjes aan dat je absoluut niet onmisbaar bent en makkelijk vervangbaar bent, ofwel er valt weinig te eisen.
Is overigens niet bevorderlijk voor de werksfeer en geen goede zin voor een baas. Hij voelde zich waarschijnlijk in het nauw gedreven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
....en hoeveel werknemers kunnen worden betaald van het riante salaris van jouw baas.....