Tattoo met mijn partner

Ik zoek een tattoo die ik samen met mijn partner wil laten zetten, een symbool met een mooie betekenis erbij.. absoluut GEEN LETTERS OF NAMEN.. gewoon iets klein en simpel..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (7)

Elk de helft van Yin en Yang;

Ook nog leuk als jullie de yin/yang kwijt zouden raken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat heel leuk is ..een klein kroontje (betekenis een kroon op jullie geluk)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is inderdaad een leuke.
Neem gewoon het sterrenbeeld van elkaar als tattoo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een mooie tribal waarvan een gedeelte niet ingekleurd is, maar bij je partner wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ringen heb ik eens gezien, vond ik een leuk idee. Als je beide een beetje creatief bent kun je voor elkaar een ontwerp tekenen. Ikzelf heb een beertje, die staat in de houding die mijn partner had toen we voor het eerst samen op de foto kwamen. Wees er wel zeker van dat je geen spijt krijgt. Ik heb ook een aandenken aan mijn exvriend. Daar heb ik persoonlijk geen spijt van, hoe ik er tegenaankijk, hij blijft altijd een deel van mn leven. Maar ik kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen op gaat, en dat ook een volgende relatie er stroef door gaat lopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste,

Waarom zou je niet kiezen voor een koppel dolfijnen als tattoo voor elkaar ?

Een dolfijn heeft ook een mystieke betekenis :

Wat is er mooier dan dolfijnen...

Ze zijn heel intelligent
Ze zien dwars door je heen
Ze voelen het als je angsten hebt
Ze maken mij zo gelukkig en blij
En geven me het gevoel dat alles veilig is

Twee dolfijnen duidt ook op een innige verbondenheid !
een verbondenheid voor het leven.

Voor meer info ivm dit onderwerp verwijs ik graag naar de
toegevoegde linken,

Veel plezier ermee,

Karel8158
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Twee mooie rozen . de rozen is is een teken van liefde en voor elk een .