Onlangs is mijn kater (18) ingeslapen. Wat is de beste methode om de andere poes dit te laten weten?

Is het nog noodzakelijk om bepaalde dingen te doen?

Toegevoegd na 27 seconden:
Extra: De poes en de kater zijn pas 2 weken bij elkaar, de poes is nieuw in huis gekomen. Misschien dat jullie daar iets aan hebben.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (8)

Die zoekt of zoekt niets eens even en daarna is het ok...
En het gaat vanzelf, daar hoef jij niets aan toe te voegen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoist!!!+1
Ik zou een kattenfluisteraar bellen!

Gecondoleerd trouwens...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een kat past zich heel snel aan de nieuwe situatie aan. Jij hoeft daar inderdaad niets aan toe te voegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niets de poes zal het zelf al in de gaten hebben. En het enige wat je kan doen is deze lekker aan te halen en extra veel knuffelen. Zodat ze zich niet meer zo heel alleen zal voelen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat de poes er weinig last van heeft,het beestje is nog maar kort bij je..sterkte met het verlies van de kater.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankjewel!
ach gossie ,die andere poes zal zoeken tot ie een ons weegt ,en dan maar wachten tot de geur in huis weg is.Dan ruikt de andere kat de kater niet meer en dan legt ze zich er bij neer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk niet dat de poes er onder zal lijden. Ze waren nog maar kort bij elkaar en hebben zich niet zo lang aan elkaar kunnen hechten. Je kater is trouwens oud gestorven. Je zult er meer verdriet van hebben denk ik dan de poes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet of je de kater hebt begraven in de tuin of dat ie meegenomen is in een doos naar de dierenarts of zo maar je kan de andere kat er naar laten ruiken. Volgens mij verwerkt de kat het dan. We hebben het ook gehad en ligt begraven in de tuin. We hebben de ander laten snuffelen aan diverse dingen zoals kistje, kat zelf en later het grafje.
Sterkte