hoe heet de groep/band die "Pulsar" heeft uitgebracht.

Het is het laatste nummer van een verzamelcd/cassettebandje uit de jaren 80, zoiets als Turn up the bass maar volgens mij een andere naam. Het nummer is alleen instrumentaal en het is een opzwepend nummer.

Toegevoegd na 25 minuten:
Het is echt zo'n synthesizer nummer

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Vangelis.
http://www.youtube.com/watch?v=LZaLkfvQ714
astu:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
okee:) sorry dan zou ik het niet weeten:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar ik neem aan dat je zelf youtube ook al hebt afgespit?:) wand er zijn wel meer nummers die zo heten, maar dan hoef ik daar teminste niet te zoeken:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha suc6. als je hem hebt. roep maar even wat het was in ben benieuwd

Andere antwoorden (1)

Misschien bedoel je de band Pulsar?
Deze hebben in 1975 een LP uitgebracht genaamd 'Pollen' waar een nummer opstaat wat 'Pulsar' heet.
Pulsar was een franse band die zg. 'space of symfonische rock' maakte.