wat is een leuk cafe voor mensen tussen de 14 en de 18 in amsterdam ?

ik wil nu ik net 16 ben geworden graag wel is uitgaan, lijkt me erg leuk, en nu mag het ook van me ouders, me vriendengroep is een beetje tussen de 14 en de 17, welk cafe in amsterdam, liefst bij leidseplein in de buurt ofzo komen veel jongeren ? het liefst ook een beetje een alternatief cafe, niet met alleen breezersletjes en stoerdoeners, niet een emocafe ofzo, maar ik denk wel dat u begrijpt wat ik bedoel

groetjes

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Ik zou met je vriendengroep eens gaan kijken bij een aantal cafés in de buurt, met hen en met andere mensen kun je overleggen wat het beste is. Succes;)