C++ handleiding

Wie kan me helpen aan een nederlandse handleiding voor c++? Ik wil hier graag games mee maken. Wie weet meteen ook een goed programma om c++ games te maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Er zijn veel boeken te koop in de handel over programmeren in c++. Je zal eerst de taal behoorlijk onder de knie moeten hebben, voor je games kan maken. Als je alleen games wil maken, en niet zozeer wil leren programmeren, zou ik gamemaker of zo proberen, niet c++