Doe maar wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet sterk de voor en tegens af wegen.
Als het account weg is dan kan je niet meer terug.
Bij twijfel is het vrijwel altijd een nee.
Maar dat is helemaal aan jou.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb denk ik al zo'n tien keer een Hyves-account aangemaakt en weer verwijderd. Gewoon doen, als je spijt krijgt maak je gewoon weer een nieuwe aan ;-)

Toegevoegd na 45 seconden:
Moet je alleen weer ff al je vrienden opnieuw uitnodigen...!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou hem gewoon een tijdje zetten op:

Zichtbaar voor: Niemand.

Als je er weer klaar voor bent zet je je instellingen weer anders. Let wel, dit kan maar 4 keer per maand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat zijn de eventuele redenen om je account te verwijderen? Ik zou je account niet verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker verwijderen, heb ik ook gedaan. De meest vreemde mensen willen vrienden met je worden en die je waarschijnlijk nooit zou gaan spreken. Maar omdat je ze ooit eens hebt gezien klikken ze je aan. En mensen waar jij helemaal niets mee hebt gaan je profiel bekijken en weten gelijk alles van je.
Nee hor, privacy is helemaal verdwenen, opzouten met dat hyves.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb menig keer mijn account verwijderd om uiteenlopende redenen.... maar ook weer aangemaakt.
Achteraf was het meer de fun om mijn hyve op te vrolijken en nog meer te personaliseren.
Had nog geen 20 man aan vrienden! Ik heb niks aan vage kennissen of vriendinnetjes van vroeger.
Haj, hoe is het met jou?!! Lang geleden zeg! En daar bleef het bij.
Ik hou het nu voortaan bij echte vrienden i.p.v. het "virtuele vriendenboekje"
Dus JA doe eens gek: ga eens ontvrienden :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het leven ná Hyves is zo veel mooier...

Ja dus.

Hulpje:

http://www.hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=da