Wie weeet er goede ipod speakers (dokingstation)

Ik ben er naar op zoek maar weet niet welke nou goed zijn

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Verreweg de beste zijn die van bose! De goedkoopste is 300 euro, de docking portable 400, die heeft een betere kwaliteit . Goedkoop alternatief is altec lansing van 80 euro, met radio dan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Bowers & Wilkins Zeppelin is heel erg goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bose is te duur voor de kwaliteit die je krijgt! Zodra je niet meer voor de luidspreker staat, vervormt het geluid als een gek! Ik raad de JBL radial, voor 250 euro. Perfect geluid, mooi ontwerp.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Logitech Pure-Fi AnyWhere 2. € 99 op bol.com.

Laat je niet in de kosten jagen door dure merken als JBL en Bose. Zonde van je geld. Ik raad deze iedereen aan en heb deze speakers zelf nu ook eindelijk gekocht. Geweldig geluid!