OP de onderstaande link staan streams van diversen zenders

Toegevoegd na 15 minuten:
op nendsoftware staat een programmatje waarmee je streams kunt kijken en zelf streams kunt invoeren.
het programma heet radio online met 100 radio zemders en 40 tv zenders als je ziggo internet hebt kun je ned 1,2,3 ook bekijken met dit programma
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je alleen maar naar Ned1, Ned2, Ned3 en de regionale omroep wilt kijken kun je een DVB-T stickje kopen. Niet gratis in aanschaf, kost 2 à 3 tientjes, maar is daarna gratis.
14 jaar geleden
uitzending gemist maar dat is alleen maar nederland 1,2 & 3