Wat valt waarschijnlijk eerder uit je handen, iets lichts of iets zwaars?

Bijvoorbeeld een mobiele telefoon van 50 gram of een van 250 gram, beide met dezelfde vorm

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Waarschijnlijk het lichte. Omdat het zo licht is let je er niet op, en verlies je je concentratie. Omdat je het vergeet glipt het waarschijnlijk tussen je vingers. Persoonlijke redenatie, geen wetenschappelijk onderzoek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

volgens de wetten van de zwaartekracht is het het zwaarste . Maar Frizzy heeft gelijk . Op het lichtste let je niet zo goed . Dus dat valt het eerste. Of het moet 'n briefje van 1000 zijn . Mijn pilsje houd ik altijd stevig vast .