windows verkenner reageert ineens niet meer en crashed opnieuw en opnieuw. wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Je computer opnieuw opstarten en dan is het euvel verholpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je computer opnieuw opstarten via start menu-afsluiten-opnieuw opstarten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
shcksview downloaden en alle niet Microsoft related programma's effen uitzetten. en opnieuw opstarten.
Ik had het onlangs ook en is nu opgelost.
Volg dit forum :
succes

Toegevoegd na 59 seconden:
shexview