hoe moet zelfverzekerder worden over mijn uiterlijk?

Ik voel me niet mooi, knap etc.
Als ik de stad in ga of waar dan ook dan let ik op hoe mensen naar mij kijken en soms voel ik me in een verkeerde lichaam alsof ik nooit zo hoorde te zijn

Toegevoegd na 2 minuten:
ik vraag me af hoe andere mensen die dit ervaring ook wel hebben en ermee omgaan, een goeie advies aan me kunnen geven. Het zou ook kunnen zijn dat het alleen tussen mijn oren zit maar ik zou graag wat meer duidelijkheid willen hebben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Soms word je door de maatschappij gedwongen om kleren aan te doen of je haar zo te doen dat je niet lijkt. Ik heb dat zelf ook en als je je eigen stijl ontwikkeld dan zul je jezelf beter voelen. Kijk bijv make over programma's dan zie je soms gedrochten die nog mooi worden ook(aardig eng is dat)
12 jaar geleden
Je kan beginnen bij een frisse start om jezelf een complete make-over te geven! Voor mij voelt dat erg bevrijdend! En creeer inderdaad je eigen stijl waar je jezelf in kan herkennen! Succes :)