Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe moet zelfverzekerder worden over mijn uiterlijk?

Ik voel me niet mooi, knap etc.
Als ik de stad in ga of waar dan ook dan let ik op hoe mensen naar mij kijken en soms voel ik me in een verkeerde lichaam alsof ik nooit zo hoorde te zijn

Toegevoegd na 2 minuten:
ik vraag me af hoe andere mensen die dit ervaring ook wel hebben en ermee omgaan, een goeie advies aan me kunnen geven. Het zou ook kunnen zijn dat het alleen tussen mijn oren zit maar ik zou graag wat meer duidelijkheid willen hebben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
626

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Soms word je door de maatschappij gedwongen om kleren aan te doen of je haar zo te doen dat je niet lijkt. Ik heb dat zelf ook en als je je eigen stijl ontwikkeld dan zul je jezelf beter voelen. Kijk bijv make over programma's dan zie je soms gedrochten die nog mooi worden ook(aardig eng is dat)
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Je kan beginnen bij een frisse start om jezelf een complete make-over te geven! Voor mij voelt dat erg bevrijdend! En creeer inderdaad je eigen stijl waar je jezelf in kan herkennen! Succes :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding