dat zijn er 34016 met een speling van 34015...

Want ik weet bijna zeker dat jij Ylva heet...

Toegevoegd na 24 seconden:
of je vriend(in)...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zullen er in Nederland niet al te veel zijn. Geef je meer kans in Finland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ikweet bina zeker dat het er 42 zijn! Alleen bij ons in het dorp dan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 als tegenwicht
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank!
Statistieken

In 2006 werden in Nederland 15 meisjes met de naam Ylva geboren. De naam stond daarmee op plaats 805.

In 2007 kregen 14 meisjes de naam Ylva. De naam stond toen op plaats 845.

In 2008 is de naam aan 8 meisjes gegeven en stond het op plaats 1277.

Toegevoegd na 48 seconden:
Er zijn dus toch best veel Ylva's in Nederland. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hyves geeft bij de zoekfunctie 25 pagina's met op iedere pagina 7 Ylva op + een 26e pagina met 3 Ylva's; dus best veel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoeveel het er exact zijn weet ik niet, maar ik kan je wel vertellen dat de naam oorspronkelijk uit Zweden komt. In Zweden wordt de naamdag gevierd op 11 april.
Ylva is Els in het Nederlands
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op 30 september 2009 is er een Ylva ter wereld gebracht, de dochter van mijn stiefbroer en zijn vriendin.
Dat is er weer eentje meer ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het even nagerekend voor je en kwam uit op 162 momenteel in Nederland. Niet zo veel dus.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
In 2014 waren er in Nederland 286 vrouwen die Ylva als eerste naam dragen, en 48 vrouwen die de naam als volgnaam hebben. Het zijn nieuw geborenen die deze naam krijgen, of het betreft mensen die in Zweden geboren zijn.

Slechts een paar mannen dragen de naam.
Amadea