Iemand ook last van snel leeglopende batterij?

Twee jaar maak ik nu gebruik van de Siemens Gigaset SL780 en een aantal handhelds (SL78S). Eerst één, maar nu al drie van de telefoontoestellen werken niet meer naar behoren. Dit komt omdat de batterij erg snel leeg gaat. Ik kan hoogstens een paar minuten bellen en dan valt de verbinding weg. Omdat het om meerdere toestellen gaat, is mijn conclusie dat het om een fabricagefout van de batterijen gaat. Maar misschien heb ik gewoon pech en heb toevallig ik een aantal niet al te goede exemplaren. Siemens wil mij verder niet helpen. Daarom de vraag: wie heeft er meer last van snel leeglopende batterijen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (1)

Ik heb zelf 2 keer een siemens toestel gehad met hetzelfde probleem.
Bij navraag bleek dit dus ook echt het zwakke punt te zijn van siemens.