Hoe verwijder je camera video's van een i-Pod Nano

Hallo,
Ben al uren bezig met het raadplegen van verschillende sites en heb allerlei pogingen ondernomen maar het lukt mij niet om met de ingebouwde camera opgenomen filmpjes van mijn i-Pod te verwijderen.
Apple geeft wel aan hoe je op moet nemen maar niet hoe je deze er af moet halen (lekker handig).
Wie kan mij stap voor stap helpen?
Bedankt !

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Sommige mediabewerkingsprogramma's van andere fabrikanten bieden de optie om originele inhoud op een apparaat te verwijderen zodra de bestanden zijn geïmporteerd (de volgende afbeelding toont de importfunctie voor afbeeldingen en video's van Adobe Photoshop Elements 7.0):
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien radicaal, maar aanemende dat je eea naar je harddisk wilt halen [je zegt verwijderen, wat volgens mij een delete binnen itunes is] , werkt dit wellicht:

xPodClone is the ultimate backup tool for all your devices, it clone easily folders, dvds, cds, directories, ipod. You only have to drag and drop your files into the xPodclone window. The software copies protected files, hidden files, movies, picture, songs... If you need for example to backup an iPod, you click on your iPod which is on your desktop (for Mac users) or in my Computer (for window users) and drag it into xPodClone.