hoeveel thumbs up kun je uitdelen per dag?

Ik zie vandaag veel dingen waar ik het mee eens ben en ben dus ook als een gek duimpjes omhoog aan het uitdelen ..bedenk ik me ineens: zit hier een limiet aan per dag??? zijn mn duimpjes straks op??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag is al eens gesteld...
Er is geen limiet.

Het beste antwoord

Je kunt vanaf niveau2 duimpjes geven, maar er is geen sprake van een limiet.

Althans, ik heb er geen kunnen vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 dan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, alleen al +1 voor je plaatje!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nog 7 te gaan....:-)

Andere antwoorden (4)

Er staat nergens vermeld hoeveel duimpjes je kunt geven na niveau 2. Dus gooi er nog een paar tegenaan en dan kijken hoever je komt :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onbeperkt lijkt mij.
Heb zelf al een zere thumb van het thumbjes geven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb al teveel vragen willen stellen, te lange antwoorden gegeven, teveel reacties gegeven, teveel vragen willen beantwoorden, teveel PB's willensturen, maar dit is zo ongeveer het enige punt op GV waar ik nog geen limiet heb kunnen ontdekken. En aangezien ik een gulle (plus)duimer ben, heb ik het vermoeden dat er geen limiet aanzit. Aan het ontvangen trouwens ook niet, hooguit per vraag/antwoord (10 meen ik ).
Jammer dat je geen duimpjes voor reacties kunt geven, want daar zitten soms echt de meest hilarische vondsten tussen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie vaak antwoorden staan waar ik ook een thumb zou willen geven, maar ik zit nog op niveau 1 :-(